Poleć nas podopiecznemu, wyjedź z ATERIMA MED w ciągu 2 miesięcy i odbierz BONUS za polecenie!
Zgłoś się do nas z kontaktem do rodziny w Niemczech, która potrzebuje opieki dla swojego bliskiego seniora. Wyjedź do poleconego Podopiecznego i po 60 dniach naszej współpracy z rodziną, odbierz extra bonus w wysokości 500 EUR netto.
Jak otrzymać bonus?
1. Zgłoś się do nas i przekaż nam dane kontaktowe do rodziny seniora potrzebującego opieki.
2. W ciągu 2 miesięcy od zgłoszenia, wyjedź do poleconego seniora nieprzerwanie na minimum 30 dni.
3. Odbierz BONUS 500 EUR netto po minimum 60 dniach naszej nieprzerwanej współpracy z poleconą przez Ciebie rodziną.
Zaopiekuj się naszym Podopiecznym, my zaopiekujemy się Tobą
- blisko 75% naszych Opiekunów ma stałe zlecenia
- poleca nas 85% naszych Opiekunów
- ponad 70% naszych Opiekunów wyjechało z nami min. 3 razy
W ATERIMA MED dostajesz więcej!
- bezpośredni numer do indywidualnego i stałego Koordynatora (bez czekania na infolinii)
- fachowe porady pielęgniarskie – wsparcie telefoniczne i pomoc w opiece
- wsparcie psychologa i nieodpłatne porady prawne
- bezpieczna podróż ATERIMA Busem – odbieramy spod domu i dowozimy na miejsce zlecenia
- bonus 2x800 zł za polecenie dla Opiekuna i osoby polecanej
- bezpłatne szkolenia on-line (webinary) "Profesjonalni w opiece"
- kursy językowe i konsultacje z lektorem języka niemieckiego
- pakiet dodatkowych ubezpieczeń na terenie Niemiec
- opłacone składki ZUS (emerytalne, rentowe i zdrowotne)
- pomoc w przypadku zachorowania w Niemczech – wewnętrzny, polskojęzyczny specjalista ds. ubezpieczenia medycznego
- ciągłość ubezpieczenia i zatrudnienia także podczas pobytu w Polsce
- rzetelne i sprawdzone oferty, regularnie aktualizowane z rodziną i Opiekunami na miejscu
- kontakt 7 dni w tygodniu (telefon alarmowy)
- możliwość zgłoszenia dziecka lub niepracującego małżonka do ubezpieczenia zdrowotnego w Polsce
- materiały edukacyjne wysoko oceniane przez Opiekunów
Sprawdź nasze oferty!
Opinie naszych Opiekunów:
Dobre oferty dla Opiekunów
osób starszych w Niemczech
Jesteśmy dla naszych Opiekunów – nieprzerwanie od pierwszej naszej rozmowy, po wyjazd do Niemiec i
opiekę nad podopiecznym, aż do bezpiecznego powrotu do Polski. Wyjeżdżając na zlecenie z ATERIMA MED
oprócz sprawdzonych
ofert i szczegółowych informacji o podopiecznym, każdego dnia otrzymujesz od nas pełne wsparcie
specjalistów.
Podczas całego pobytu w Niemczech Ty i Twój podopieczny możecie czuć się pewnie - potwierdza to aż
98% idealnie dopasowanych ofert.
W ATERIMA MED nie musisz tracić czasu na przyjazd do naszego biura. Cały proces może przebiegać on-line lub telefonicznie. Opiekunowie wybierając ofertę, na którą wyjadą do Niemiec, mogą określić swoje preferencje dotyczące zakresu obowiązków oraz miejsca zlecenia. Zawsze staramy się dopasować ofertę do możliwości i potrzeb Opiekuna. W opinii Opiekunek24 jesteśmy numerem 1 wśród firm świadczących usługi opieki w Niemczech!
Przyjazna rekrutacja bez wychodzenia z domu
Karolina Trela
W ciągu całej mojej długoletniej praktyki, przekonałam się, że podczas każdej, nawet najbardziej troskliwej opieki, mogą nastąpić momenty trudne. Codziennie pomagamy podczas realizacji zlecenia – Opiekunowie ATERIMA MED wysoko oceniają rozmowy z pielęgniarkami w ramach dyżuru pielęgniarskiego. Porady jakie otrzymują, mają pozytywny wpływ na codziennie sprawowaną opiekę. Jednak nie tylko zdrowie podopiecznego jest istotne. Opieka jest dobrze sprawowana tylko wówczas, jeśli opiekun czuje się dobrze i jest w pełni sił – zwłaszcza w czasie pandemii. Warto wiedzieć, jak zadbać o zdrowie, dlatego Zespół Pielęgniarski służy pomocą i dobrą radą od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00
Fachowe porady pielęgniarskie i pomoc w opiece
Iwona Przybyło
Jesteśmy po to, by otoczyć naszych Opiekunów jak najlepszą opieką podczas całego wyjazdu. By czuli się bezpiecznie w czasie podróży do Niemiec, organizujemy przejazd w obie strony ATERIMA BUSem. Dbamy także o ubezpieczenia i składki, zapewniamy dodatkową, prywatną opiekę medyczną oraz zapewniamy ubezpieczenie na wypadek leczenia COVID19. Dzwonimy do Opiekuna po jego przyjeździe i upewniamy się, czy wszystko na miejscu zlecenia jest w porządku. Chcemy, by czuli się naprawdę zaopiekowani.