Kompleksowa opieka nad Podopiecznym: ergonomiczny transfer i inne kluczowe zagadnienia
Nasze webinary są przeznaczone zarówno dla profesjonalnych Opiekunów osób starszych, jak i dla wszystkich, którzy codziennie angażują się w opiekę nad osobami starszymi. Uzyskaj bezpłatny dostęp do nagrania webinaru i poznaj techniki transferu!
Czego dowiesz się z webinaru?
Ergonomiczny transfer z trudnym pacjentem
W tym bloku omawiamy kluczowe techniki ergonomicznego transferu, które zapewnią bezpieczeństwo zarówno Tobie, jak i Twojemu Podopiecznemu. Dowiesz się, jak poprawnie wykonać transfer z użyciem wózka inwalidzkiego oraz jak stosować zasady ergonomii, aby uniknąć kontuzji. Prezentujemy również techniki samodzielnego pozycjonowania pacjenta w łóżku, profilaktykę przeciwodleżynową, a także bezpieczny transfer po upadku Podopiecznego. W szczególności skupiamy się na zasadach Kinästhetik, które pomagają w bardziej naturalnym i efektywnym ruchu.
Pielęgnacja stomii
Ten blok poświęcony jest opiece nad osobami ze stomią. Zdobędziesz wiedzę i umiejętności potrzebne do profesjonalnej pielęgnacji stomii, w tym jak prawidłowo zmieniać sprzęt stomijny, dbać o higienę skóry wokół stomii oraz jak monitorować ewentualne powikłania. Dzielimy się również wskazówkami dotyczącymi wspierania Podopiecznego w codziennym funkcjonowaniu ze stomią.
Karmienie przez PEG
W tym segmencie omawiamy, jak prawidłowo karmić pacjentów za pomocą przezskórnej endoskopowej gastrostomii (PEG). Nauczysz się, jak przygotować pokarm, przeprowadzać karmienie oraz jak monitorować stan zdrowia Podopiecznego podczas karmienia przez PEG. Podpowiadamy, jak unikać typowych problemów i jak reagować w sytuacjach awaryjnych.
Poznaj Kierownika Zespołu Medycznego ATERIMA MED:
.png)
mgr Dagmara Lech
Partnerem merytorycznym webinaru jest Akademia Opiekunów odpowiedzialna za realizację programu edukacyjnego Profesjonalni w opiece. Organizatorem spotkania on-line jest ATERIMA MED Zaopiekowani.
Oferty dla Opiekunek i Opiekunów
Opinie naszych Opiekunów:
Dobre oferty dla Opiekunów
osób starszych w Niemczech
Jesteśmy dla naszych Opiekunów – nieprzerwanie od pierwszej naszej rozmowy, po wyjazd do Niemiec i
opiekę nad podopiecznym, aż do bezpiecznego powrotu do Polski. Wyjeżdżając na zlecenie z ATERIMA MED
oprócz sprawdzonych
ofert i szczegółowych informacji o podopiecznym, każdego dnia otrzymujesz od nas pełne wsparcie
specjalistów.
Podczas całego pobytu w Niemczech Ty i Twój podopieczny możecie czuć się pewnie - potwierdza to aż
98% idealnie dopasowanych ofert.
W ATERIMA MED nie musisz tracić czasu na przyjazd do naszego biura. Cały proces może przebiegać on-line lub telefonicznie. Opiekunowie wybierając ofertę, na którą wyjadą do Niemiec, mogą określić swoje preferencje dotyczące zakresu obowiązków oraz miejsca zlecenia. Zawsze staramy się dopasować ofertę do możliwości i potrzeb Opiekuna. W opinii Opiekunek24 jesteśmy numerem 1 wśród firm świadczących usługi opieki w Niemczech!
Przyjazna rekrutacja bez wychodzenia z domu
Karolina Trela
W ciągu całej mojej długoletniej praktyki, przekonałam się, że podczas każdej, nawet najbardziej troskliwej opieki, mogą nastąpić momenty trudne. Codziennie pomagamy podczas realizacji zlecenia – Opiekunowie ATERIMA MED wysoko oceniają rozmowy z pielęgniarkami w ramach dyżuru pielęgniarskiego. Porady jakie otrzymują, mają pozytywny wpływ na codziennie sprawowaną opiekę. Jednak nie tylko zdrowie podopiecznego jest istotne. Opieka jest dobrze sprawowana tylko wówczas, jeśli opiekun czuje się dobrze i jest w pełni sił – zwłaszcza w czasie pandemii. Warto wiedzieć, jak zadbać o zdrowie, dlatego Zespół Pielęgniarski służy pomocą i dobrą radą od poniedziałku do piątku, od 9:00 do 17:00
Fachowe porady pielęgniarskie i pomoc w opiece
Iwona Przybyło
Jesteśmy po to, by otoczyć naszych Opiekunów jak najlepszą opieką podczas całego wyjazdu. By czuli się bezpiecznie w czasie podróży do Niemiec, organizujemy przejazd w obie strony ATERIMA BUSem. Dbamy także o ubezpieczenia i składki, zapewniamy dodatkową, prywatną opiekę medyczną oraz zapewniamy ubezpieczenie na wypadek leczenia COVID19. Dzwonimy do Opiekuna po jego przyjeździe i upewniamy się, czy wszystko na miejscu zlecenia jest w porządku. Chcemy, by czuli się naprawdę zaopiekowani.