Drodzy Opiekunowie ATERIMA MED! Na początku lata zaprosiliśmy Was do Badania satysfakcji, w którym mogliście ocenić współpracę z naszą firmą. Aż 464 z Was wzięło udział w ankiecie i napisało nam, co sądzicie o naszych Koordynatorach, rekrutacji, Akademii Opiekunów czy ofertach. Wyniki (szczegóły tutaj) okazały się świetne – oceniliście nas bardzo wysoko :)
W badaniu było też miejsce na różne propozycje, uwagi i prośby. Napisaliście ich całkiem sporo! Każdą wypowiedź dokładnie analizowaliśmy i postanowiliśmy wdrożyć w życie jak najwięcej Waszych sugestii. Mimo chęci nie jesteśmy w stanie zrealizować wszystkich próśb, ale udało nam się naprawdę wiele i teraz chcemy Wam o tym opowiedzieć.
Katarzyna Jędrzejek – kierownik Działu Obsługi Klienta – kierowała wprowadzaniem zmian i usprawnień po Badaniu satysfakcji Opiekunów.
Tak jak mówimy w naszym filmie, nie wszystko możemy zmienić, bo niestety nie na wszystko mamy wpływ. Ale za to wiele ulepszeń, które zaproponowaliście, już udało nam się wprowadzić, a nad innymi już pracujemy. Oto, co konkretnie dla Was przygotowaliśmy:
List wyjazdowy – czyli jeszcze więcej szczegółów o ofercie
Do tej pory przed wyjazdem zawsze wysyłaliśmy Wam tzw. dane adresowe – czyli dokument z informacjami o ofercie. Teraz będzie on bardziej rozbudowany. Oprócz danych kontaktowych podopiecznego i jego rodziny znajdziecie tam m. in.:
- wiek, wagę i wzrost podopiecznego,
- więcej o stanie zdrowia seniora (np. czy porusza się o Rollatorze lub posiada Krankenbett; czy przychodzi Pflegedienst i inne),
- ważne dla Was informacje o miejscu pracy – np. czy jest internet, Flatrate, osobna łazienka lub rower,
- informacje o wyposażeniu pokoju Opiekuna – np. rodzaj mebli, TV, balkon,
- nazwisko i dane Waszego Koordynatora i Asystentki, która organizuje Waszą podróż – a także ich zdjęcia!
- dane Specjalistów ds. Zaopiekowanych oraz szczegóły na temat naszych dyżurów telefonicznych
Nowe dyżury telefoniczne – wsparcie w trudnych chwilach
Nie radzisz sobie z emocjami na miejscu pracy? Chcesz podzielić się swoimi troskami? Potrzebujesz rady albo spokojnej rozmowy? Pomoże Ci nasz ekspert – Kasia Nowak-Ledniowska, która od lat pracuje z seniorami, ich rodzinami i opiekunami – m.in. w hospicjach i oddziałach paliatywnych.
Każdy drugi i czwarty czwartek miesiąca w godz. 16:00-20:00 – tel.: 0048 12 341 1661.
Dwa razy więcej Specjalistów ds. Zaopiekowanych
Prosiliście o więcej telefonów na miejsce pracy – teraz możemy pytać Was, czy wszystko w porządku jeszcze częściej, bo o 100% zwiększyliśmy nasz Zespół ds. Zaopiekowanych!
Basia, Kasia, Marysia i Natalia pomogą Wam m. in. w zakresie:
- referencji
- ubezpieczenia ERGO
- każdej nietypowej sprawy
Nowy i bardziej przejrzysty pasek wynagrodzenia
Wiemy, jak ważne są dla Was wszystkie informacje związane z wynagrodzeniem. Dlatego od kilku miesięcy pracowaliśmy nad nowym paskiem wynagrodzenia, który teraz jest:
- Prosty – od razu widać, ile pieniędzy na rękę wypłaciliśmy za jaki okres rozliczeniowy.
- Jasny – rozpisane są wszystkie składniki wynagrodzenia.
- Zrozumiały – na odwrocie zamieściliśmy słowniczek tłumaczący poszczególne obciążenia i dodatki np. składkę na Fundusz Pracy czy dodatek do oferty.
Jeszcze więcej praktycznych szkoleń dla Koordynatorów ATERIMA MED
Cały czas się uczymy, by móc jeszcze lepiej Wam pomagać. Zdajemy sobie sprawę z tego, że w naszym zespole jest wiele osób młodych, które potrzebują rozwijać swoją wiedzę, by być dla Was partnerem i wsparciem. Dlatego regularnie szkolimy się pod okiem:
- Ekspertów z branży medycznej – by lepiej orientować się w chorobach i problemach – zwłaszcza wieku starczego.
- s. Anny Bałchan ze Stowarzyszenia PoMOC i ekspertów z Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji – którzy opowiadają nam o zagrożeniu handlem ludźmi i uczą nas dbać o Wasze bezpieczeństwo za granicą.
W październiku takich szkoleń planujemy szczególnie dużo!
Formularz ułatwiający przekazanie obowiązków na miejscu pracy
Wiemy, jak ważne a jednocześnie trudne są dla Was pierwsze godziny na miejscu pracy. Przyjeżdżając do nowego podopiecznego macie przecież za sobą wielogodzinną podróż, jesteście zmęczeni i wyczerpani – a tu trzeba szybko jak najwięcej dowiedzieć się o domu, obowiązkach, rodzinie i przede wszystkim podopiecznym – jego zdrowiu, przyzwyczajeniach, diecie, planie dnia. By Wam to ułatwić pracujemy teraz nad formularzem, który wypełniać będzie każda Opiekunka przed zjazdem do Polski. Dzięki temu nowa Opiekunka będzie miała wszystkie ważne informacje zebrane i zapisane w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że to ułatwi Wam start na nowym miejscu pracy.
Mamy nadzieję, że podobają Wam się wprowadzone przez nas zmiany i ulepszenia. Będziemy wdzięczni za wszystkie komentarze i opinie!
Prosimy Was też o informację, jeśli uważacie, że potrzebne są jeszcze inne zmiany lub coś w naszej firmie mogłoby działać lepiej. Nie musicie czekać do kolejnego badania satysfakcji – dajcie nam znać już teraz! e-mail: dziendobry@zaopiekowani.pl